Sehnat pomoc a podporu pro produkty společnosti SDL nebylo nikdy jednodušší, a to včetně SDL Trados Studia 2017. Tady je 9 způsobů jak najít pomoc a podporu pro vaše produkty:

SDL Customer Gateway

Portál SDL Customer Gateway nedávno nahradila službu Solution Finder a nabízí vylepšenou pomoc při instalaci a licencování i lidem, kteří nevlastní podporu PSMA.

  • Nová vylepšená Knowledge Base
  • Jednodušší cesta, jak zažádat o pomoc při instalaci a licencování.
  • Celá řada zdrojů s informacemi ohledně podpory, SDL Community a technická dokumentace.

O SDL Customer Gateway můžete zjistit více zde

SDL Live Chat

Tým „Customer Experience“ je dostupný od 9:30 do 18:30 našeho času, od pondělí do pátku a odpoví na vaše otázky ohledně SDL Trados Studia pomocí živého chatu. Pokud dotaz odešlete mimo tyto hodiny, tým „Customer Experience“ se jí bude zabývat až následující den.

Tým „Customer Experience“ vám může pomoci s následujícím:

  • Pokud pracujete s překladatelským softwarem poprvé, „Customer Experience“ tým vám pomůže zjistit více o CAT nástrojích
  • Pokud jste zákazník a máte problémy s instalací nebo licencováním
  • Pokud chcete upgradovat na nejnovější verzi SDL Trados Studia
  • Pokud používáte jiný CAT nástroj a chtěli byste se o SDL Trados Studiu 2017 dozvědět více.

Podívejte se, jak vám může tým „Customer Experience“ pomoci

SDL Community

Přihlaste se do SDL Community pomocí vašeho účtu a získáte přistup do komunitního fóra. Připojením se do skupiny Translation Productivity Group uvidíte diskuze a budete se moci zeptat na otázky jako:

Nejen experti na SDL produkty vám mohou pomoci, ale také vaši kolegové, překladatelé!

 

sdlcommunity

Připojte se ke komunitě SDL Community ještě dnes

 

Sociální sítě

Pokud máte otázkou ohledně jakéhokoliv produktu, sociální sítě společnosti SDL jsou skvělé místo, kde se zeptat. Pokud tyto stránky ještě nesledujete, můžete tak udělat na následujících sociálních sítích:

YouTube videa

YouTube kanál společnosti SDL obsahuje spoustu užitečných videí pro zlepšení vědomostí o produktech společnosti, včetně:

  • ‚Jak na to‘ videa pro SDL Trados Studio 2017
  • Demonstrace aplikací z SDL AppStore
  • Nové vlastnosti a vydání produktů
  • Videa pro začátečníky pro SDL Trados Studio, SDL MultiTerm a SDL Studio GroupShare
  • Licencování a podpora – Jak aktivovat/deaktivovat licenci.

Navštivte YouTube kanál SDL Trados Studio

Webináře

Každý měsíc společnost SDL provádí sérii webinářů, které vám pomohou zlepšit vaše dovednosti a znalosti v překladatelských produktech. Na konci každého webináře je možnost položit otázku.

Registrujte se na SDL webinář ještě dnes

Online pomoc k produktům

SDL Documentation Center vám zpřístupní pomoc v několika tématech pro SDL Trados Studio, SDL MultiTerm, SDL Studio GroupShare, SDL WorldServer, SDL TMS a SDL Licensing.

Vstupte do SDL Documentation Center

Premium Support and Maintenance Agreement (PSMA)

Zatímco všechny výše zmíněné možnosti jsou zdarma, investice do PSMA má mnoho výhod pro samostatné překladatele, LSP i korporace. Toto zahrnuje:

  • Nejnovější upgrady produktů, jejich updaty a služby po dobu vašeho předplatného
  • Neomezený počet požadavků (čas pro odpověď se liší podle závažnosti případu)
  • O prioritě rozhodujete vy
  • Čas odezvy pro kritické případy je mezi 3 hodinami a 1 dnem, v závislosti na typu vašeho kontraktu PSMA