SDL Trados GroupShare 2017 přináší vzrušující řadu nových funkcí, které transformují způsob, jak vedoucí projektu mohou řídit jejich pracovní vytížení.

Nová verze SDL Trados

GroupShare nabízí nový, moderní vzhled, jednodušší a flexibilnější řízení projektu a bohaté možnosti integrace.

Řízení projektů nebylo nikdy snadnější než s GroupShare 2017, projektoví manažeři mají větší přehled o projektech, které řídí a lepší zabezpečení a možnost sledovat pokrok v reálném čase.

  • Nový, lepší zážitek z webového rozhraní
  • Rozšířené zabezpečení díky Dynamic Resource Access
  • Větší přehlednost díky Project Management Dashboard
  • Tvorba a přiřazování projektů přímo z webu
  • Přizpůsobení názvů fází překladové workflow
  • Ještě větší možnosti integrace díky REST API

Vylepšený uživatelský prožitek díky nové webové stránce

Svěží a moderní nové webové stránky nabízí vylepšený uživatelský prožitek a poskytují nové funkce pro správu projektu. GroupShare 2017 nyní komunikuje se všemi moderními prohlížeči a mobilními zařízeními, je tak flexibilnější a přístupný, kdekoliv se projektový manažer nachází.

Webové vytváření projektů

Klienti mohou nyní vytvářet projekty prostřednictvím internetových stránek, a proto je snazší než kdykoli předtím vytvořit opakující se projekty.

Kromě toho, prostřednictvím vytvoření projektu REST API nyní můžete tvorbu projektů automatizovat, takže je snazší než kdy jindy nabízet portály svým zákazníkům.

Vylepšené zabezpečení při práci s externími překladateli

Nová funkce Dynamic Resource Access v SDL Trados GroupShare poskytuje větší zabezpečení při práci s externími překladateli. Když je soubor přiřazen, uživatel automaticky získá přístup k projektu, překladové paměti nebo terminologii. Jakmile je projekt dokončen, přístup je automaticky odebrán. To projektovým manažerům šetří čas a zajišťuje vysokou ochranu pro zákazníky.

Zvýšená transparentnost pro projektové manažery s okamžitým přehledem všech projektů

Nová funkce Project Management Dashboard poskytuje projektovým manažerům rychlý přehled stavů všech projektů, což pomáhá při řízení a poskytuje všechny důležité a relevantní statistiky.

Sledování postupu projektu v reálném čase

Soubory jsou nyní automaticky odeslány na server po uložení, odpadá tím nutnost čekání na „check-in“ souboru, aby byl postup vidět. Nyní již není nutné čekat na dostupnost překladatele, práci můžete jednoduše přiřadit někomu jinému.

GroupShare 2017 se Vám přizpůsobí

GroupShare nyní nabízí možnost změny názvu fáze projektu, který bude odpovídat Vaší terminologii, s ohledem na Vaše jedinečné pracovní postupy.

Nové rozsáhlé možnosti integrace

Vše, co je dostupné na webu, může být nabídnuto skrz rozšiřující REST API, které podporují výkonnou integraci a také umožňují vývoj inovativních mobilních aplikací. Vedle toho také můžete terminologii upravovat nebo v ní vyhledávat pomocí terminologických REST API a stejně tak nabízet konkordantní vyhledávání v obsahu překladové paměti.

Nové možnost přiřazení nových uživatelů a projektů

Přiřazení projektů uživateli nyní může být provedeno přímo z webového rozhraní, což šetří čas projektových manažeru. Termíny nyní můžou být přiřazeny jednotlivým souborům, a tak tedy můžete lépe informovat členy projektu, kdy se termín blíží. E-mailový systém je automaticky informuje, na kdy jsou termíny naplánované.